twoheartsinone

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 20 februari 2011 19:05

God kväll fina ni.


Förlåt att jag inte bloggat nått idag, men vi är två trötta föräldrar här hemma. När fröken är sjuk så ställs allt uppochner här. Fröken sover dåligt på natten & vaknar från & till & sen vaknar hon tidigt som tusan. medans vi vill bara dra täcket över huvudet så vill fröken upp & se på barn Tv & ha sin välling.


Lizette blir ju extra mammig när hon är sjuk, så hon är som ett plåster på mig nu när hon är sjuk. Det ska bäras & gosas mest hela tiden. Och får hon inte komma upp i min famn tillräckligt fort bryter hon ihop. Lilla skruttan är bra känslig nu när hon har feber. Förhoppningsvis så blir hon frisk snart så vi får återgå till det normala:)


Kommer nog bli en tidig kväll för oss föräldrar. Lizen ska snart nattas & då ska jag bädda ner mig i soffan & bara slappa framför Tv:n.


Hoppas allt är bra med er & att ni haft en fin helg.


Kram från en trött mamma

Av Ulrika Edqvist - 20 februari 2011 00:22

God natt fina ni, sov så sött så hörs vi imorgon.


Här hemma så ska vi upp tidigt för att fixa iordning tills vi får gäster. Så kanske inte hinner blogga förns efter dom åkt. 


Nu drar jag med mig gubben till sängen:)


Natti natti


önskar en väldigt trött Ullis

Ovido - Quiz & Flashcards