twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Väldigt trötta föräldrar

Av Ulrika Edqvist - 20 februari 2011 19:05

God kväll fina ni.


Förlåt att jag inte bloggat nått idag, men vi är två trötta föräldrar här hemma. När fröken är sjuk så ställs allt uppochner här. Fröken sover dåligt på natten & vaknar från & till & sen vaknar hon tidigt som tusan. medans vi vill bara dra täcket över huvudet så vill fröken upp & se på barn Tv & ha sin välling.


Lizette blir ju extra mammig när hon är sjuk, så hon är som ett plåster på mig nu när hon är sjuk. Det ska bäras & gosas mest hela tiden. Och får hon inte komma upp i min famn tillräckligt fort bryter hon ihop. Lilla skruttan är bra känslig nu när hon har feber. Förhoppningsvis så blir hon frisk snart så vi får återgå till det normala:)


Kommer nog bli en tidig kväll för oss föräldrar. Lizen ska snart nattas & då ska jag bädda ner mig i soffan & bara slappa framför Tv:n.


Hoppas allt är bra med er & att ni haft en fin helg.


Kram från en trött mamma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards