twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 9 april 2011

9:e april i bilder

Av Ulrika Edqvist - 9 april 2011 21:18

God kväll kära läsare.


Hoppas ni mår bra, själv känner jag mig inge pigg magen gör så fruktansvärt ont. Så därför slänger jag in lite bilder sen vi var till lekparken idag och låter bilderna tala för sig själva.


 


 


 


 


 


 


 


 

 

 

 


 


Så där har ni några bilder från idag:)


Nu ska vi snart se en film här innan det är läggdags. Imorgon får vi besök av Lizens morfar & hans sambo. Så jag ska baka en chokladkaka imorgon tänkte jag:)


Återkommer imorgon efter dom åkt hem med lite bilder om ni har tur:)


Kram

 
 
Marija

Marija

9 april 2011 22:26

Mysigt :) Härligt med sol eller hur soldyrkaren? :P

http://m3ariia.bloggplatsen.se

Ulrika Edqvist

10 april 2011 13:59

Ja nu är jag glad att våren och solen äntligen är här:) Hoppas den är här för att stanna och att vi slipper mer jobbig snö!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Skapa flashcards