twoheartsinone

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 26 februari 2011 18:16

Hinner inte skriva så mycket ska snart hjälpa sambon med maten.


Men tänkte jag skulle visa upp en del av det jag beställt. Har beställt kläder till oss alla tre här hemma. Här kommer en del av det jag beställt till mig & lizette.


 

7 par trosor åt fröken

 

Pyjamas till sessan

 

En tröja som är grön & fin till våren till skruttan.


Sen var det lite strumpor & Jeans till fröken också


 

En T-shirt med tryck på åt mig

 

En till T-shirt med tryck på. Älskar fina tryck på tröjor & T-shirts.

  

Ett riktigt kap. 99kr för ett par jeans. Inte fy skam. Visst det är säkert inte bästa kavalitet på dom. Men jag är inte kräsen:)


 

Ett till par jeans för 99kr i ljusare färg.

  

Ett par snygga solglasögon. Ett måste när vårsolen tittar fram:)

  

Katten gustav T-shirt, kunde inte låta bli att köpa den:)



  

Ett par treggings kan man aldrig få för mycket av:)


Sen var det en himla massa mer kläder. men visar upp det sen när jag får kläderna. Nu börjar sambon tröttna på att Lizen vill "hjälpa" till ute i köket, så bäst jag går in & tar henne.


Hoppas ni får en fin kväll


Puss puss





Av Ulrika Edqvist - 26 februari 2011 12:55

Hej bloggen.


Jag har vart en fruktansvärt dålig bloggerska dom senaste dagarna. Men vi är fortfarande sjuka här hemma. Så det finns inte direkt så mycket att skriva om. Tror faktiskt inte ni är så intresserade av att höra om snor & host rapporter. Eller hur?  


Lizette är iaf på bättringsvägen,ingen feber kvar nu. Bara hostan & snorig, precis som för mig & Christian.


Men idag tänkte vi faktiskt gå utanför dörren för första gången på många dagar. Vi klär på oss en massa varma kläder & går till affären. Lite frisk luft kanske kan göra gott för oss  


Ikväll blir det melodifestivalen, är inte så förtjust i det men ändå kan man inte låta bli att titta!


Nej nu ska jag kolla mailen lite & sen göra mig i ordning. Ska nog sminka mig lite idag också. Det har man ju knappast orkat göra dom här dagarna när man legat sjuk. Kanske känner mig lite piggare om man får göra sig lite fin:)


Vad ska ni hitta på ikväll då mina söta läsare?


Hoppas ni får en fin lördag & att ni mår bra.


kram


Ovido - Quiz & Flashcards