twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Härliga tisdag

Av Ulrika Edqvist - 12 april 2011 13:01

Hej vacker.


Tisdag idag då. Vaknade och var så seg och tjurig och kände mig inte alls utvilad. Tänkte att det här blir en tung dag. Och jag bara längtar tills kvällen så man får gå och lägga sig igen!


Men efter ett avsnitt av Big brother, härligt mys med min gubbe som avslutades i en dusch tillsammans så är jag mycket gladare:)


Hur ofta kan man göra sånt ihop mitt på dagen annars som föräldrar? Inte så ofta tyvär, men nu är ju Lizen på dagis så då passade vi på att rå om varandra lite extra  


Ska hämta donnan på dagis vid två, ska plocka undan lite här hemma först. Så jag slänger in lite bilder från dom senaste två dagarna då vi haft kanon väder. Idag har vi tyvär regn, men då blir det en mysdag inne med min fina familj:)


 

Tuff brud med morsans solbrillor=)


 


 


  

Högre mamma!


 


 


  

Dom två som får mitt hjärta att slå:)



 


 

Skulle ta kort på skorna som var ett riktigt kap för 99kr, men då dök fröken upp på bilden också. Lilla Linslusen:)

 

Älskade ängel så jag älskar dig.


 

Mammas gullunge.


Nej nu lär jag sätta fart, ber om ursäkt för dålig bloggning. Men har vart så fint väder så då har vi mest vart ute och njutit. Ska försöka skriva ett vanligt inlägg ikväll.


Kanske om föräldraskap och samliv? Och hur det förändras när man blir förälder? Vad tror ni om det? Vissa är ju väldigt pryda av sig och kanske tar illa upp av sånt, men det är ju fullt normalt och vi alla har ju haft sex någon gång om man nu är förälder vill säga  


Säg gärna vad du tycker och hur du tycker det blev efter att du/ni fick barn.


Hörs lite senare.


Var rädd om dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards