twoheartsinone

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Ulrika Edqvist - 6 april 2011 19:20

Var till frissan idag och äntligen vågade jag göra det som jag velat göra i så många år nu! Och jag är super nöjd:)

 

Slänger in ett par före och efter bilder så ni får se resultatet.

 

    

Så här såg jag ut innan jag gick till frisören, väldigt slitet och tråkigt hår. (Klicka på bilderna för att få dom större)

 

 

 

Krulligt var det här:)  Vart inte riktigt helt nöjd med hur hon fixade håret efter med produkterna. Men tror att det känns bättre när jag får göra det själv.

 

 

Fortfarande ganska långt hår, men ändå så fick hon klippa av närmare 1decimeter. Men det var välbehövigt, håret känns så skönt nu.

 

 

Krulltott:)

 

Nej nu ska jag och gubben se ett avsnitt BB innan det är dags för mina serier på Tv.

 

Hoppas ni mår bra  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards