twoheartsinone

Alla inlägg under maj 2011

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!


Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, vette tusan vad vi klagat över innan, för innan har hon vart rena ängeln! Men vi kämpar på och försöker avleda henne när hon får sina utbrott. Vissad dagar funkar det jätte bra och andra andra dagar blir det världens utbrott från den tempramentsfulla damen. Och då tar vi det som det kommer, fröken lugnar sig snabbast om hon får vara ifred när hon blir så arg. Sen efter ett tag så blir hon lung och glad igen:) Men nog tar det på tålamodet vissa ggr och man får räkna till tio tyst för sig själv. Hjälper ju inte att man blir arg på henne direkt. Det är ju en fas hon måste gå igenom:)


Imorgon åker vi till min pappa och hans sambo i Kungälv, dom bjuder på mat:) Min farmor och farfar är även där över helgen så det ska bli kul att träffa dom:) Dom bor ju i Värmland så det blir tyvär inte så ofta som man ses.


Slänger upp lite bilder som tagits under tiden jag inte bloggat.


  Mor och dotter mys i soffan:)


  Alla dessa miner fröken gör är ju för goa:)


  En sur fröken i gungan.


  Vacker sommarbild:)


  Ett av utbrotten som kommer lite då och då. Detta utbrott har jag för mig berodde på att hon inte fick kasta min mobil som hon ville. Inte blev hon gladare av att jag skulle ta kort på henne heller, men det struntade mamman i :)


  Sen kan hon även vara så här underbar och go och då är dom jobbiga stunderna som bortblåsta:)


  Älskade busunge mamma älskar dig mer än något annat:)


Ska försöka att blogga lite nu här framöver, men kan inte lova något. Är mycket nu innan sista kursen ska lämnas in.


Just ja, det var en Linda här på bloggen som frågade om min mammas nummer.

Gå in på: http://www.linastrafikskola.se/ så står hennes mobilnummer där:) Blir lättare så.


Hoppas ni får en fin helg.


Kram



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards