twoheartsinone

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 7 februari 2011 23:15

 God kväll.


Idag åkte fina Thessan hem,är tomt här hemma utan henne! Har vart så härligt att ha henne här i ett par dagar, har skrattat så mycket så tårarna sprutat. 


Har kännt mig lite deppig ikväll, tror det har att göra med att man blir påmind om hur det var när man hade sina nära & kära nära för en stund. varenda dag tänker jag på alla där "hemma" (är ju inte mitt riktiga hem längre.) Saknar och längtar efter er! Så nu när Thessan åkte hem så vart det väldigt påtagligt, för ett par dagar så vart allt som vanligt igen, så som det var när jag bodde i Sala. Vi kunde träffas när vi ville och hade alltid kul ihop.


Saknar min familj och mina vänner som jag flyttade ifrån. Självklart ångrar jag inte mitt val. Då hade jag aldrig haft min familj som jag har nu! men jag önskar så att jag fick ha alla nära & kära i närheten. Ni får mig att må så bra & jag känner mig inte hel utan er!


Men vem vet?


Om några år kanske vi kan flytta lite närmre? Den som lever får se!


Jag vill bara säga att jag älskar er alla så mycket. Ni vet vilka ni är,utan er så fattas en bit av min själ!


Är så oerhört glad att jag har en underbar sambo och dotter som förgyller min vardag. Visst Livet är inte alltid en dans på roser,men jag älskar er mer än allt!


Tack älskling för att du förstår,du har ju själv vart i liknade situation så du vet hur jag känner. 


   Utan er kan jag inte leva,ni är min luft och mina vingar! 


Värst vad det har en förmåga att bli djupa inlägg så här på kvällskvisten! Antar att det är förns då man kan sitta ner i lugn och ro och tänka. Ni som har barn förstår vad jag menar  


Nu ska jag njuta lite till av lugnet innan jag går och lägger mig.


Glöm inte att ta vara på era nära och kära och visa hur mycket ni älskar dom!


En dag kan det vara för sent...


Kram

Av Ulrika Edqvist - 7 februari 2011 00:16

Säger god natt med tre bilder på vårt lilla älsklings troll


  

Dessa miner fröken har för sig är ju för roliga.


  

Älskade tös:)


   

En sur tös som inte vill sitta still och bli fotad av Tant Tette:)


Nej nu borsta gaddarna,tvätta av sminket. och sen hoppa i säng.


Sov så gott så höres vi imorgon.


Vore kul att veta lite vilka ni är som läser. Ni får gärna skriva en rad eller två om vilka ni är som läser:)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards