twoheartsinone

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 6 februari 2011 17:50

Hej.


Nu är jag hemma igen, eller ja har varit hemma sen tre tiden.


Var skönt att komma ifrån lite och vara barnledig i ett dygn och bara mysa,skratta och ha det trevligt helt enkelt.  Vi åt god mat,drack lite vin,kollade på film och bara hade det bra. Sov ut gjorde jag också,var konstigt att vakna utan barn skrik.


Men fy så jag saknar min lilla sessan när jag inte är med henne. Pratade lite i telefonen med henne igår & började direkt att gråta för jag saknade henne så.


Tydligen har hon vart ett litet monster medans jag inte var hemma. Kan jag aldrig tro om min lilla sessa  



Detta är även sista kvällen Thessan är här då hon åker hem imorgon. Så ikväll blir det mysa en massa. Imorgon åker jag med henne in till Göteborg (lika bra det så hon inte virrar bort sig!) Sen kommer jag nog åka till skolan & plugga lite. Bäst så då fröken inte har dagis på måndagar & det är inte lätt att plugga med en busunge hemma!


 

En liten bild som Thessan tagit från deras promenad idag:)


Nu ska jag gosa lite med min sessa innan hon ska sova.


Ha en fin kväll.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards