twoheartsinone

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 14 februari 2011 11:48

Hej igen.

 

Nu är mina hjärtan hemma. Lizen ligger & vilar lite & gubben min slappar. Han ser trött ut, Lizen har tydligen inte vart så rolig dessa nätter.

 

  

Ville bara önska er mysig alla hjärtans dag. Förra inlägget vart så stressigt. Så tog en liten alla hjärtansdag bild till er:)

 

  

Lizette önskar er ockse en glad alla hjärtans dag  

 

Nu ska jag ta lite att äta,vart inte så mätt av krämen jag åt tidigare.

 

Sen blir det massa mys:)

 

Kram

Av Ulrika Edqvist - 14 februari 2011 08:52

Glad alla hjärtans dag fina ni.

 

Har försovit mig, vaknade för ca 15 minuter sen. mina älsklingar kommer med bussen ca 09.45 så jag måste skynda mig då jag tänkte gå & möta dom.

 

Har slängt i mig lite kräm just. Nu blir det till att sminka sig & göra sig i ordning,

 

Hoppas ni får en fin & mysig dag.

 

Jag ska pussas & kramas en massa med min fina familj:)

 

Skriver kanske lite senare, annars hörs vi imorgon

 

 

Puss puss

Ovido - Quiz & Flashcards