twoheartsinone

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 4 februari 2011 17:22

Hej kära läsare. Först måste jag bara säga tack till er som komenterar,är verkligen jätte kul när man ser att ni skriver. Men buu för er som inte komenterar! Jag ser att dom här dagarna har det varit en hel del som vart inne och läst utan att lämna något spår efter sig. Jag lovar jag är inte farlig och jag bits inte!


Idag har Thessan vart en ängel, hon lät oss sova ut sällan både jag & sambon får sova ut båda två. Så det var guld värt! När jag vaknade hade jag migränkänningar, så fick en migräntablett av Thessan,den hjälpte lite men jag känner att migränen ligger och lurar. Måste verkligen se till att få migrän medicin utskrivet!


Sen kidnappade Thessan Lizen och tog med henne ut på en promenad. Var skönt för mitt onda huvud som höll på att explodera. Dom hade hoppat i vattenpölar och sen gått till ica och handlade, tydligen hade fröken vart riktigt duktig i affären. Men det är som vanligt är hon alltid duktig när andra har henne. Vilket i och för sig är skönt att veta:)


För en stund sen så klippte Thessan Lizen, hennes lugg var så himla lång och fröken vägrar ju ha hårspänne eller hårsnodd en längre stund. Så nu fick håret klippas! Vart så fint så:)


Slänger upp lite gamla bilder som jag gjorde om idag,går och göra så mycket i det programmet jag skrev om igår.   En liten Lizette med sin farmor


  

Våran älsklings tjej.


  

En väldigt liten tös med sin morfar i Värmland.


  

Vackra tös så jag älskar dig!


  

Älskade ängel.




Nej nu ska jag kolla mailen lite och sen börja med maten.


Bloggar säkert lite mer ikväll, imorgon ska jag åka in och träffa en tjej kompis i Göteborg. Blir kvar där över natten. Får se om jag bloggar nått då,men det lär märkas


Hoppas ni får en mysig fredags kväll.


Kram



Av Ulrika Edqvist - 4 februari 2011 00:24

Hej.


Här är vi fortfarande vakna, ja alla utom Lizette så klart. Hon har sovit sedan länge.


Thessan visade mig ett jätte bra program på nätet som man kan göra om bilder. Så det har vi sysselsatt oss med dom senaste timmarna. Vi har skrattat så tårarna rinner på oss:) Här kommer lite av bilderna jag gjort ikväll. En bild snor jag från Thessan.   

Älskar den gamla stuken på bilder, blir så personligt på nå vis<3


  

Jag älskar er mest av allt!


  

Lite ego får man vara:)


  

Mina älsklingar


   Jag saknar dig gumman!


  

En av dom första bilderna på mamma med sitt barnbarn som här på bilden bara är några dagar gammal. Jag saknar dig så det gör ont älskade mamma!


  

  


  

Är så härligt att ha dig här gumman:)




Och nu till den sista bilden som min så kallade vän har gjort om på mig. Jag skrattade så ögonen storgrät. det är tillåtet att skratta när man ser bilden=)


Beredda???






  

jag finner inga ord! Bild som Thessan gjort. 



Ne nu ska jag nog göra mig i ordning & sen hoppa i säng.



Kram

Ovido - Quiz & Flashcards