twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Fredag

Av Ulrika Edqvist - 4 februari 2011 17:22

Hej kära läsare. Först måste jag bara säga tack till er som komenterar,är verkligen jätte kul när man ser att ni skriver. Men buu för er som inte komenterar! Jag ser att dom här dagarna har det varit en hel del som vart inne och läst utan att lämna något spår efter sig. Jag lovar jag är inte farlig och jag bits inte!


Idag har Thessan vart en ängel, hon lät oss sova ut sällan både jag & sambon får sova ut båda två. Så det var guld värt! När jag vaknade hade jag migränkänningar, så fick en migräntablett av Thessan,den hjälpte lite men jag känner att migränen ligger och lurar. Måste verkligen se till att få migrän medicin utskrivet!


Sen kidnappade Thessan Lizen och tog med henne ut på en promenad. Var skönt för mitt onda huvud som höll på att explodera. Dom hade hoppat i vattenpölar och sen gått till ica och handlade, tydligen hade fröken vart riktigt duktig i affären. Men det är som vanligt är hon alltid duktig när andra har henne. Vilket i och för sig är skönt att veta:)


För en stund sen så klippte Thessan Lizen, hennes lugg var så himla lång och fröken vägrar ju ha hårspänne eller hårsnodd en längre stund. Så nu fick håret klippas! Vart så fint så:)


Slänger upp lite gamla bilder som jag gjorde om idag,går och göra så mycket i det programmet jag skrev om igår.   En liten Lizette med sin farmor


  

Våran älsklings tjej.


  

En väldigt liten tös med sin morfar i Värmland.


  

Vackra tös så jag älskar dig!


  

Älskade ängel.




Nej nu ska jag kolla mailen lite och sen börja med maten.


Bloggar säkert lite mer ikväll, imorgon ska jag åka in och träffa en tjej kompis i Göteborg. Blir kvar där över natten. Får se om jag bloggar nått då,men det lär märkas


Hoppas ni får en mysig fredags kväll.


Kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards