twoheartsinone

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 3 februari 2011 19:57

Jag känner sån stor lycka över att ha Thessan här på besök. Äkta vänner kan vara sig själv i alla lägen och det kan jag verkligen med henne. Vi vågar verkligen bjuda på oss själva och har så kul ihop. Har skrattat så tårarna sprutat och jag vikt ihop på golvet för jag skrattat så mycket. 


Efter middagen så slog det nog slint för oss, först så dansade jag & Lizen en massa så jag vart helt slut. Sen skulle jag & thessan flömma oss lite framför kameran & även Lizette fick vara med på ett hörn:)


  

Ja just det... Vågar nog inte visa fler bilder faktiskt. Var nästan så jag vart lite rädd när jag såg hur groteska vi såg ut! haha


  

Lite normala kan vi se ut iaf. Men det är långt ifrån vad vi är!


   Lizen kör lite gymnastik framför Tv:n



Nu ligger fröken nerbäddad i sin säng & håller på att somna, själv är jag skit trött. Det tar på krafterna att skratta så mycket:)


Ps:Tycker ni är fruktansvärt dåliga på att komentera här i bloggen, inge kul att lägga upp en massa bilder där man verkligen bjuder på sig själv när man inte får någon respons!


Kram

Av Ulrika Edqvist - 3 februari 2011 16:48

God dagens gott folk.


Tror sambon börjar bli måttligt trött på våra tokigheter här hemma. Men jag stortrivs när jag har någon jag kan göra alla galenskaper med:)


Se själva hur tokiga vi är här hemma när tant Tette är här.   

Ett träsktroll kom förbi på en liten fika.


  

Lizen var lite skeptisk till träsktrollet!


   Lizen visar vem som bestämmer & läger armarna i kors.


   Det slår slint för Thessan


Ser ni oss på stan så spring för tusan! Vem vet vad vi är kapabla till=) 

Av Ulrika Edqvist - 3 februari 2011 11:47

Hej.


Har setat och pluggat i ca två timmar nu. Läser ju till undersköterska som jag berättat tidigare. Första kursen som jag läser är Vård och omsorgsarbete, Känns kul att man kommit igång med studierna. men man känner sig bra ringrostig nu i början. Det var ju ca 5 år sen jag pluggade nu,men ju mer man läser så kommer jag nog in i det:)


Mitt morgon humör var inte det det bästa idag när jag vaknade. Hade haft så hemska mardrömmar inatt,allt ifrån att Lizette dog till att jag var med om någon hemsk olycka. Usch ens värsta mardröm som förälder är ju att nått ska hända ens barn. Så tog ett tag innan jag vaknade till och vart på bättre humör, självklart ska sambon & Thessan försöka göra allt för att driva mig till vansinne då. Vilket dom tyckte var himla kul!


Fröken ska hämtas från dagis om ca två timmar och innan dess lär jag fixa lite saker. ska dammsuga,diska undan lite,plocka undan på Lizens rum,duscha och göra mig i ordning. Så det är väl lika bra att sätta fart,men först ska jag läsa lite bloggar.


Ha en fin dag:)


Ovido - Quiz & Flashcards