twoheartsinone

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 12 februari 2011 20:55

Orkar inte skriva så mycket om vad som egentligen hände just nu. Men var med om en obehaglig incident på väg hem från affären då 3 vidriga idioter kom fram och gjorde mig livrädd. Kan inte minnas när jag blev så rädd sist!

 

Hade kunnat gå riktigt illa om inte 2killar kom förbi och agerade skyddsänglar!

 

Jag är så tacksam att det fortfarande finns folk som rycker in när något allvarligt händer. Ofast så vågar inte folk ingripa. Och hade dom inte gjort det så hade det garanterat gått riktigt riktigt illa!

 

Jag blir så förbannad på att man som tjej inte ens ska kunna gå till affären och hem igen utan att man ska bli utsatt för något! Det var ju knappast som att jag gick i kort kort & utmanande kläder direkt! Och även om man har det så är det aldrig okey att ge sig på någon!!

 

För dom var det säkert bara några minuter av lite "skoj"  medans för mig var det långa hemska minuter av total rädsla och tankarna snurrade i huvudet. Inte en chans att jag kan ta mig loss från tre killar själv. vad händer nu om jag inte kommer härifrån?

 

Men jag hade änglavakt ikväll då "mina änglar" ryckte in & då stack idioterna snabbt iväg. Tyvär så var det så pass mörkt så jag hann inte direkt se hur dom såg ut så bra. Så jag kan ju knappast göra en anmälan. vad skulle jag säga? Eh det var tre killar i ca 18-30 års åldern & dom hade typ en huva på huvudet som skymde deras ansikte. jaha okey tack & hej då...

 

 

Jag är bara glad att jag kom oskadd därifrån. Förutom mitt psyke så är jag fysiskt oskadd.

 

TACK TILL ER TVÅ

 

 

 

SOM HJÄLPTE MIG!!!

 

 

 

 

 

Av Ulrika Edqvist - 12 februari 2011 12:12

God morgon eller nått?

 

Har iof varit vaken ett tag nu, men blev ändå en lång sovmorgon.

 

Eller ja det beror ju på hur man ser det, med tanke på att jag spenderade nästan hela natten på att springa till toan. Det gav väl med sig runt fyra tiden så efter det kunde jag sova fram till halv sex då det var dags igen. Men efter det så sov jag fatktiskt till klockan elva.

 

Är en aningen mör idag med andra ord och blek som ett lakan!

 

Tur man är ensam hemma och att jag inte behöver göra mig i ordning, för det har jag noll krafter till.

 

Så idag kommer jag spendera min dag liggandes i sängen eller soffan och bara vila. Självklart ska et vara strålande sol ute just idag! Hade vart härligt med en liten promenad i det fina vädret, men som sagt det har jag inte riktigt kraft eller ork till.

 

Ville mest skriva att jag lever typ.

 

Just ja ni som komenterar (dom få som faktiskt gör det,pik pik) Jag svarar alltid på alla komentarer här i min blogg så ni vet:)

 

Vad ska ni hitta på idag då mina söta läsare? Är det soligt hos er också?

 

Hoppas ni får en fin lördag, tänk på att rå om era nära och kära lite extra. Man ska ta till vara på sina nära som man älskar. Ibland blir det lätt att man tar dom för givet för dom alltid finns där.



kram


Ovido - Quiz & Flashcards