twoheartsinone

Alla inlägg under februari 2011

Av Ulrika Edqvist - 2 februari 2011 15:38

Låter bilderna tala för sig själva:)


   Bus


   Ännu mera bus


   Jag älskar dig min underbara dotter.


  Kärlek


   Ni betyder allt för mig.


     


Av Ulrika Edqvist - 2 februari 2011 11:04

Hej igen.


Efter jag skrev förra inlägget så har vi lämnat Lizen på dagis,vart och handlat,hämtat ut mitt paket (smink) och vart och fikat eller jag och Thessan åt frukost medans gubben fikade lite.


Väl hemma igen så slet jag upp mitt paket. Tänk att man kan bli så glad över lite smink:)


  

Osminkad och glad över mitt nya smink.


   Fundationpensel,Xperience Weightless fundation 60 Medium Sandstone, Xperience Volume mascara, och en ögonbrynspenna från IsaDora.


  

Färdigsminkad. här har jag allt det nya sminket, plus lite mineralpuder,ögonskugga och läppglans. Vart väldigt nöjd med produkterna:)


Ne nu ska vi kika på en film innan det är dags att hämta Lizen fisen klockan två. 

Njuter av att ha gumman här,är så sällan vi ses så då tar man till vara på dom stunderna man ses<3



Hörs kanske senare ikväll.


Puss



Av Ulrika Edqvist - 2 februari 2011 07:32

God morgon.


Onsdag idag då. 


Inatt så har Thessan & Chrille snarkat ikapp,så idag ser jag nog inte så pigg ut. 


Nu sitter Lizette och äter lite smörgås framför barn Tv och jag & Thessan sitter nerbäddade i soffan,medans gubben min ligger kvar i sängen.


Vi får se vad som händer idag,blir väl en liten promenad och kanske ta en fika på cafét. Måste även hämta ut mitt nya smink som ligger på ica & väntar på mig. 


Lizette är lite blyg för Thessan nu, inte så konstigt då kanske. För när hon somnade igår kväll var inte Thessan här. Men det ska nog gå bra,brukar släppa efter en stund:)


Nä nu ska jag vara lite social här.


Hoppas ni får en fin dag.


Kram

Av Ulrika Edqvist - 1 februari 2011 23:33

God kväll!


Nu sitter jag och Thessan i ett varsitt hörn i soffan med en varsin dator,sambon ligger i sängen med sin dator. 


Härligt att ha gumman här, men jag tror sambon kommer få söka vård efter dom här sex dagarna. Vi fnissar som små fjortisar här hemma och pratar gamla minnen. 


Vi ska ha en massa mys denna vecka och bara ha det härligt  


Får se hur de blir med uppdateringen,kanske gör små korta inlägg varje dag ist.


Ha det fint.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards