twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 18 februari 2011

Rubrik?

Av Ulrika Edqvist - 18 februari 2011 19:29

God kvälll vackra du.


Sorry,kom inte på någon rubrik ikväll.


Här hemma har vi ätit god fredags mat klyftpotatis,oxroulader(stavning?) och sås.

Mummsigt:)


Här hemma var vi dumma att bryta det mönstret som funkat hela veckan när det gäller nattning för fröken. Hon har fått badat varenda kväll strax innan det är dags för nattning & sen gett henne lite massage. Ikväll struntade vi i badet då hon redan var så febrig & varm. Åhh dumma dumma föräldrar tänker jag nu! Man ändrar inte på något som funkar!!


Varenda kväll har hon somnat så duktigt denna vecka, & här kommer vi & ändrar den rutinen en kväll. Vad händer då? Jo hon somnar inte som hon gjort & trilskas & har sig.


Men här har vi bara oss själva att skylla, hon har fått alvedon för sin feber så hon ska kunna slappna av & somna.


Men vi får se hur kvällen blir, inte lätt när man har feber lilla skruttan  


   Så här pigg & glad är då inte Lizen fisen just nu. men söt är hon för det:)


   Mammas Ipod är himla kul att leka med. Speciellt när mamma sätter på musik så jag kan dansa!


  

Har inte tagit en enda bild idag, fy så dåligt av mig som har en blogg att sköta!

Men jag bjuder på några bilder som jag inte lagt upp förut. Och jag kan inte låta bli att leka lite med bilderna då jag hittat ett jätte bra program på nätet:)




Nu låter det som att sambon lugnat ner dottern,får se om hon lyckas somna snart. Stackare inte kul att ha feber,hoppas hon kan sova gott inatt ändå.


Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.


Kram






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards