twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Bilder på väg hem från förskolan.

Av Ulrika Edqvist - 15 februari 2011 16:04

Hej igen.


Lizen vilar middag, låter som hon börjar vakna till liv. Så ska snart gå in & plocka upp henne, men först passar jag på att blogga. Försökte tidigare när vi hade kommit hem från förskolan. men då krånglade internet. Så försöker igen:)


Här kommer bilderna som togs på vägen hem från förskolan.


  

Lizette har hittat något intressantare att se på än att titta in i kameran


  

Raska steg på väg till porten.


   Inne i hissen frågade jag Lizette om hon kunde titta in i kameran & le lite sött till mammas bloggläsare. Detta blev resultatet?! haha söta knäppa unge:)


 

Seriöst morsan kan du lägga av nu eller?


  

Väl hemma tog pappa Chrille av ytterkläderna & fröken levererade surminen. trött liten tjej som busat en massa på dagis:)


Det var dom bilderna det. Ska försöka ta minst några bilder per dag, vet själv att jag tycker det är roligare att läsa en blogg som innehåller bilder. Vad säger ni? Gillar ni när det är bilder i en blogg eller kvittar det?


I min blogg blir det ju mest bilder på lillskruttan eller familjebilder. Men är ju så vardagen ser ut när man har barn:)


Komentera gära & säg vad ni tycker & har ni åsikter eller ideér om vad ni vill se eller läsa om så är det bara kul.


Nu ska jag plocka upp fröken, får se om det kanske blir en promenad eller om vi hittar på något annat.


Kram


 
 
Marija

Marija

15 februari 2011 16:26

Söt hon är :)

Klart det är roligare med en blogg som har fina bilder så kör på, det är jätteroligt att följa er här då man ses typ 1 gång per år.

KRAMIS

http://www.m3ariia.bloggplatsen.se

Ulrika Edqvist

15 februari 2011 18:26

Ja hon är en riktigt sötnos:)

Jo det tycker jag med, men folk kanske tycker det är lite långtråkigt med samma motiv på bilderna hela tiden. Nämligen lillfisen:) haha

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards