twoheartsinone

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 31 mars 2011 22:39


Jaha det fattades bara det också!



Då har Lizette fått magsjukan:(

Hon vaknade nu ikväll och spydde ner sig själv och sängen totalt. Fy tusan så jag hatar spyor, jag har sån fobi när det gäller just spyor. Jag hatar att se eller höra någon spy, då spyr jag nästan rätt ut av äckelkänsla. Men nu är det ju min dotter det gäller så då är det bara att bita ihop.


Jag duschade av henne och gubben fick göra rent i hennes säng och bädda med rena sängkläder.



Nu sover hon igen, får se när näsa spya kommer då. Bara att hoppas att inte jag och gubben insjuknar i skiten nu också! Tydligen går det magsjuka på dagis, jag tycker det är fel att dom inte ringer ut till föräldrarna eller skickar ett sms att det går magsjuka så får man välja själv om man vill riskera det eller inte!


 


Detta lär ju bli en intressant natt!!!


To be continued

Av Ulrika Edqvist - 31 mars 2011 12:22

Hej raringar

 

Är på bibblan nu och pluggar, här blir jag kvar tills dom stänger vid 19.00 antagligen. Så just nu är det lite dåligt med bloggning, men det är inlämningsdag imorgon så allt måste bli klart.

 

Bokat tid hos frissan, ska dit på onsdag klockan 11.00 gud så jag längtar! Jag vågade ta steget & jag hoppas det kommer bli så snyggt!

 

Nej nu ska jag gräva ner mig i böckerna.

 

Ha en fin dag.

 

kram

Ovido - Quiz & Flashcards