twoheartsinone

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 6 mars 2011 22:12

Jag känner mig lite nykär i min älskling. Vill bara kramas & pussas med han mest hela tiden nu. Härlig känsla när man kan känna sig nykär efter ett par år,ett barn,dålig sömn,sjukdom & starka mediciner. Finns väl inget härligare än när man känner sig nykär. Är en mysig & pirrande känsla  



Av Ulrika Edqvist - 6 mars 2011 16:19

Nu verkar det väl ändå som att våren faktiskt är här på riktigt:)


Väntade med medicinerna ett tag och gick en liten sväng till affären. Kunde inte hålla mig inne när det var strålande solsken ute. Vågar ju inte gå ut när jag tagit min medicin då jag blir så yr & plötsligt trött.


 Var så underbart att bara få ha skinnjackan på sig och solglasögonen, då vet man att det är vår! Lizen slapp overallen idag & fick ha på sig ett par tunnare termosar & en jacka. Härligt för henne att kunna gå/springa utan en tjock overall som är i vägen.


Väl hemma så tog jag min medicin & nu börjar jag bli trött igen, så jag ska ligga & vila en stund.


Känns som att medicinen har gjort lite verkan för nu har jag inte så där ont så att jag bara vill gråta, nu gör det "bara" jätte ont om jag inte tar smärtstillande. Så jag kommer nog ta smärtstillande någon dag till tills det ger med sig lite till. Hostan är inte alls lika jobbig. Så nu börjar jag se ljuset i tunneln:)


Även om jag är trött & har ont så mår jag lite bättre än igår, vart som sagt lite för mycket...


Nej nu ska jag vila en stund här.


Hoppas ni haft en fin helg & att ni har lika härligt vårväder denna söndag.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards