twoheartsinone

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 26 mars 2011 13:41

Hej fina du.

 

Jag vet inte vad som hände men jag har inte alls haft någon ork eller lust till att blogga dom senaste dagarna. Men nu är jag nog tillbaka igen:)

 

Lizen är fortfarande febrig men pigg förövrigt om man bortser att hon är lite extra känslig och bryter ihop för minsta motgång. Annars så leker hon på som vanligt, tydligen är det flera barn på förskolan som haft feber och inget annat så det är la nått som går nu.

 

Planerna för imorgon var att jag och Lizen skulle åka in till Göteborg med min pappa och hans sambo och strosa lite och ta en fika och sen åka hem till dom på middag.

 

Men nu är ju Lizen inte helt kry så det känns inte helt okey att åka iväg med henne om hon skulle bli sämre. Så nu kommer dom till oss i stället så bjuder jag på mat. Sen blir det kanske en liten promenad beroende på hur Lizen mår, vi ska gå till affären om ett tag så hon får lite frisk luft. Hon har ju inte vart ute sen i onsdags då hon haft ganska hög feber.

 

Tycker det är så klurigt det där när dom små "bara" har feber och annars är helt friska, men man får ju se lite vad dom orkar med själva. Så här hemma anpassar vi oss efter vad Lizen orkar med just nu. Men lite frisk luft kan nog göra gott för henne, för nu är hon bra rastlös lilla skruttan!

 

Nehe nu har visst Lizen gjort en blöja åt mig här känner jag, skriver kanske lite mer senare annars återkommer jag imorgon med lite bilder.

 

Hoppas ni mår bra och har en mysig helg.

 

kram

Ovido - Quiz & Flashcards