twoheartsinone

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 30 mars 2011 19:47

 


Personfakta:
Namn:
Ulrika Ellinor Edqvist

Kön: Kvinna

Ålder: 24 år.
Längd: 
169,5 cm.
Smeknamn:
Ullis,mamma och älskling

Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: 
Gröna med lite blått i


Har du någonsin:
Ätit sushi: Ja jag älskar det!

Stått på scen: Ja och det är något jag inte älskade! Usch!!

Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja

Klättrat på berg: Ja.
Sett vita huset: Nepp


Antingen eller:
Kallt eller varmt: Varmt, älskar sommaren!
Spets eller satin:
 Spets.
Svart eller rött: Rött
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Våren

Matte eller engelska: Engelska


Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja.
Kommit sams med dina föräldrar: Vi har inte varit osams.
Bråkat med en kompis: Samma på denna


Gillar du att:
Ge kramar: Ja.
Ge massage: Ja det är mysigt

Gå promenader i regnet: Ja om det inte ösregnar vill säga. Är man rätt klädd kan detvara väldigt mysigt och skönt när man vill rensa tankarna:)



Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren:  Vi var ute mycket,Lizen lärde sig gå så vi jagade henne en massa,njöt av det fina vädret m.m
Svär du för mycket: Ja tyvär,men har bättrat mig sen jag fick barn.
När duschade du senast: Igår kväll.

Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkblåa

Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen

Vad är bredvid dig just nu: Snus och fjärkontrollen till Tv:n
Hur ser ditt skrivbord ut: Har inget

Vad var det sista du åt: Ett päron
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Med gubben min:)

Har du en lavalampa: Nej
Hur är vädret just nu: Solen håller på att gå ner.
Vad gjorde du igår kväll: Efter Lizen nattades så spenderade jag kvällen på soffan.

Vem pratade du sist med på telefon: Älsklingen
Vad gör dig glad: Min underbara dotter,min fästman,min familj och mina fina vänner:)

Vart skulle du vilja du åka: Utomlands

Vill du ha barn: Har redan barn, men självklart vill jag ha ett litet syskon till Lizen en dag.
Vad ska dom heta: Hemlis:)


Jag utmanar Thessan och alla andra som vill göra denna.

Av Ulrika Edqvist - 30 mars 2011 00:15

 





 

Ovido - Quiz & Flashcards