twoheartsinone

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 18 mars 2011 13:43

Hej mina fina läsare. Sorry för dålig uppdatering, internet har strulat lite.

 

Nu är det dags att sälja våran älskade vagn som vi älskar. Men det känns så onödigt att ha den här hemma då vi så sällan använder den. Fröken vill ju bara gå gå och gå hela tiden. Så nu har vi tagit beslutet att sälja den och köpa en lite mindre vagn som man kan ha när man ska åka iväg.

 

Har lagt upp detta på facebook också och kommer även lägga upp det på blocket om någon dag. men tänkte ge mina vänner på facebook och mina läsare chansen först. Vem vet kanske sitter just du och letar efter en fin vagn?

 

Vagnen är ca 1år gammal och den är i väldigt gott skick då vi inte har användt den regelbundet. När donnan väl lärde sig gå så var det ju det som gällde:)

 

http://uteungar.se/show_product.asp?artno=1235&cat=5&scat=18&lan=sv


Där har ni all information om vagnen och vad den kostar ny.


Vi har sagt 5000kr som pris och då ingår åkpåsen som är med på bilderna här nedan och även ett regnskydd. Priset kan diskuteras vid snabb affär och vagnen hämtar du/ni här hos oss. Vid intresse så lämna din mailadress så hör vi av oss:)


  

Här är vagnen som säljs


  

Vagnen med åkpåse, täckte över Lizens ansikte så vi kan ha samma bilder till blocket sen.


  

Bilderna är tagna när vagnen var ny, går inte riktigt att ta några fina bilder ute nu då snön vräker ner. Men om det är någon som vill se nya bilder så kan det fixas när vädret är mer stabilt:)


  

Suffletten går en bra bit ner som ni ser och i suffletten så finns det även små "fönster" så man kan se ner på barnet. Bilderna är märkta då jag tagit dom från min bilddagbok då jag inte hittade dom i datorn i fall ni undrar.


   

Vagnen från sidan.


Som sagt har ni frågor eller vill se fler bilder så hör bara av er. Annars läggs den ut på blocket inom några dagar.


Kram 


 

Ovido - Quiz & Flashcards