twoheartsinone

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 4 mars 2011 22:42

Nu kan du göra skillnad, bara genom att läsa Calle Schulmans blogg. För varje unik besökare på bloggen, en specifik dag varje vecka, ger Paf pengar till ett gott ändamål. Tillsammans med er läsare väljer Calle varje månad en mottagare som får de slantar som ni har samlat ihop.

Snacka om att förena nytta med nöje.


Så nu tycker jag att ni ska gå in och läsa Calles härliga blogg! Inte bara för att den är rolig utan även för att ditt besök gör skillnad!



http://blog.paf.com/schulmania/

Av Ulrika Edqvist - 4 mars 2011 21:42

God kväll.


Har vart så himla sugen på ett glas vin ikväll, men då jag äter min medicin i några dagar till så funkar ju inte det. Så det blev till att dricka cola till ost och kex ikväll. 


  

En bild från igår när far & dotter lekte inne på Lizens rum. En sjuk pappa Christian som är trött & en pigg donna som vill leka mera:)


  

Mamma vill du leka lite med mig då?


   Kvällens fredagsmys, sambon ville inte ha ost & kex ikväll så då fick jag äta det själv. För att lyxa till det lite hällde jag upp colan i ett vin glas. 



  

mysigt med tända ljus.



När Let´s dance slutat så ska jag och gubben fortsätta se en film som han somnade till igår kväll. En lugn och mysig kväll med andra ord, passar mig perfekt då jag ändå blir så trött och seg utav min medicin. (som jag inte riktigt har tagit ordentligt då jag mår så illa av den,har minskat ner på dosen så jag ska slippa spy)



Hoppas ni haft en fin fredagskväll.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards