twoheartsinone

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 20 mars 2011 23:37

Jag är förvånad att jag har lyckats hålla mig vaken så här länge, jag går runt som en zobie hela dagarna och vill bara sova hela tiden. Jag vette tusan vad det är med mig men det kvittar hur länge/mycket jag sover jag känner mig inte ett dugg utvilad!

 

Trots att jag råkade somna tidigare idag på eftermiddagen och sov nästan hela två timmar så är jag sjukt trött. hade jag inte vaknat då så hade jag lätt kunnat sova ända tills imorgon bitti. Men det funkar ju inte riktigt när man har barn  

 

Men nu ska jag tvätta av mig sminket och sen tror jag att jag ska ta en nattmacka då magen kurrar lite. Sen blir det äntligen till att krypa ner i den renbäddade sängen. Längtar!

 

Sov så sött raringar så syns vi och hörs imorgon:)

 

Kram

Av Ulrika Edqvist - 20 mars 2011 15:14

 

Lizette satt ute på balkongen och mös under filten medans jag städade och hade balkongdörren öppen och vädrade. Himla mysigt hade hon,men hon tyckte det var lite jobbigt med solen i ögonen så fröken satt mest och kisade:)

 

 

Efter vi hade städat fick vi besök av Lizens morfar och hans sambo som vart i Värmland i helgen och hälsat på några släktingar, så dom svängde förbi oss på en fika innan dom åkte hem. Här Leker Lizen lite efter att hon tyckte att hon fikat klart.

 


  

Lizen "lagar mat" så fin i uppsatt hår, älskar hennes goa lilla nacke:)

 

 

Koncentration krävs när man ska vispa en massa.

 

  Lizen sitter och myser lite i soffan med morfar och hans sambo Ulrika. Här började fröken bli trött efter allt bus hon hade haft på förmiddagen. Så inte lång tid efter så åkte finbesöket hem och Lizen fick vila en stund.

 

Nu sover sessan igen, hon har vart himla glad och busat en massa idag, tar på krafterna att vara en liten duracellkanin  


Hur har eran söndag vart?


Nu ska jag lägga mig och blunda några minuter innan det är dags att väcka sjusovaren till dotter. Förstår inte varför jag är så himla trött hela tiden!


Ha det fint så hörs vi kanske senare ikväll, annars skriver jag imorgon:)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards