twoheartsinone

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 3 mars 2011 13:56

Någon av dom fyra medicinerna jag fått gör så att jag mår sjukt illa och inte får behålla något i magen. Igår kväll testade jag att strunta i hostmedicinen och nässprayen och bara tog alvedon forte och antibiotikan. Men spydde ändå, så alltså är det inte hostmedicinen eller sprayen jag reagerade på. Så nu ska jag prova att inte ta antibiotikan och se hur jag reagerar då.


För jag vill veta vilken av medicinerna det är som får mig att må så här fruktansvärt dåligt. För då kanske man kan få byta ut den? Jag kan ju inte gå i 8dagar och spy upp allt jag äter. Då finns det ju inget kvar av mig till slut, jag är ju redan helt slut som det är liksom. Räcker det inte med alla skit?


Jaja hoppas det ordnar sig så man kan ta sin medicin och bli frisk snart!


Nu kommer snart lillskruttan hem så då ska jag pussas lite med henne:)


Tycker faktiskt ni är väldigt dåliga på att komentera! Jag vet att det inte är så roliga inlägg nu när jag är sjuk. Men ändå så har jag ändå fler läsare än vanligt! Ett litet hej skadar väl inte?;)


Puss



Ovido - Quiz & Flashcards