twoheartsinone

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 2 mars 2011 20:53

hej fina ni.


Jag lever,men det är knappt som det känns nu. Sovit mesta dels idag med, medicinen får mig att må så fruktansvärt illa så nu har jag börjat spy av den också.


Så jag har inte riktigt kraften att blogga nu,ligger mest här smått apatiskt i sängen & tycker lite synd om mig själv. Hoppas hoppas att det börjar bli bättre snart, intalar mig själv att om medecinen får mig att må så fruktansvärt dåligt så kanske den har någon verkan.


ja ja var mest det jag ville säga.


Hoppas ni haft en bättre dag och kväll.


Kram

Av Ulrika Edqvist - 2 mars 2011 09:28

God morgon.


Gårdagen gick till att sova nästan hela dagen. med några få uppehåll på att äta,kolla mailen & lite annat. Men annars var jag i princip däckad hela dagen.


Så man kan väl säga att min medicin är ganska stark. Inatt kunde jag sova för första gången utan smärtor på flera dagar, riktigt skönt!


Snart dags att ta första dosen för dagen,men ville skriva ett litet inlägg innan jag kanske blir groggy igen.


Idag fick Lizette gå till dagis då hon har vart feberfri ett par dagar. Så hon & Christian knatade iväg till dagis. Lizen hade tydligen skuttat & hoppat fram när hon förstod att hon skulle få gå till dagis, skruttan har vart s rastlös dom här dagarna & varit minst sagt ett litet monster:)


Sen när dom kom fram till dagis hade hon skrattat en massa & nästan slängt sig upp i frökens famn(vet att man inte säger fröken längre,men jag tycker det låter bättre när man pratar om barn) Sen när Christian skulle vinka utanför fönstret hade hon vinkat för glatta livet som att hon tyckte att han skulle gå fort så hon fick leka med sina kompisar:)


Så idag kan jag vila untan dåligt samvete över att jag är en dålig mamma , kändes inte alls bra igår att jag låg helt borta & inte orkade ta hand om min lilla skrutta. Men som tur är så har jag en underbar sambo som fixar med allt nu när jag är sjuk. 


Men igår kväll satt jag & Lizen & mös i soffan en stund innan hon skulel sova, är sällan hon vill sitta länge & gosa då hon är en liten duracell kanin. Så det var väldigt mysigt:)


Nej nu måste jag ta min medicin,börjar få väldigt ont i bihålorna & örat igen känner jag. Var inte meningen att det skulle bli ett långt inlägg, men då slipper jag få dåligt samvete om jag inte orkar blogga mer sen.


Hoppas ni får en fin dag.


Kram


Ovido - Quiz & Flashcards