twoheartsinone

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 27 mars 2011 21:20

God kväll fina.

 

Idag åkte sambon till sin mamma för att vara kvar där tills imorgon. Dom skulle fira henne idag för hon fyller år imorgon. Så sambons bror och hans barn åkte dit tillsammans idag.

 

Strax efter gubben åkt kom min pappa och hans sambo vid halv tolv ungefär. Började göra lunch direkt medans dom underhöll donnan. Blev lite spagetti och köttfärssås, så inte direkt något avancerat men gott.

 

Efter vi hade ätit så fick Lizen bada då hela hon var kladdig i princip. Så morfarn fick bada fröken medans jag plockade undan i köket och diskade undan lite. Inte varje dag man kan göra sånt ifred, gäller att passa på när man får tillfälle:)

 

Efter Lizen badat klart så fikade vi lite och efter det busade Lizen och morfar. Sen kom jag på att jag skulle behöva handla lite, så då gick vi allihoppa tillsammans.

 

Skönt med sällskap då Lizen brukar bli helt vild i affären och ska raca runt med den lilla kundvagnen. Men hon var så duktig att hon fick en liten bok med ljud av mig som hon älskade. Sen ville morfar köpa något åt henne och fröken valde ett gosedjur som hon la i sin kundvagn. Men efter det så hittade Lizen en liten lite gosedjurshäst som hade en nyckelring som hon vart helt kär i och pussade på och tindrade med ögonen åt morfar så sött. Och självklart kunde inte morfar motstå det. haha

 

Efter det åkte dom hem och då slängde jag donnan i säng så hon fick vila sen middag och hon slocknade direkt. Vi tjejer har haft en mysig kväll med gos och läst bok. vart lite skrik och gråt vid läggdags, men nu så sover hon äntligen. Så nu ska jag sätta på en film tänkte jag, köpte en i affärn med Julia Roberts kommer inte ihåg vad den hette men verkade bra:)

 

Slänger in lite bilder från dagen.

 

Hoppas ni haft en fin helg.

 

 

 

Morfar borstar håret på Lizen efter badet.

 

 

 

 

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards