twoheartsinone

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 10 mars 2011 16:13

  

Idag firar jag och älsklingen 3år tillsammans:) Med tanke på allt som hänt under dessa tre år så känns det som vi vart tillsammans mycket längre.

 

Ikväll blir det romantik med min kära fästman när dottern somnat. Så då blir det inte så mycket tid vid datorn.

 

Har gjort mig lite extra fin idag,hade vart trevligt med lite finare väder (här är det snöblandat slask som kommer ner!) Så man kanske kunde haft en klänning eller så. Men ist blev det dom nya mörka jeansen,den nya ljusblå blusen & under det har jag en svart spetsbody då det vart lite för genomskinligt utan något under.

 

Får se om jag kanske kommer ihåg att ta en bild senare.

 

Tack älskling för att du gör mig så lycklig & att du alltid finns vid min sida. Jag älskar dig  

 

Hoppas ni får en fin kväll.

 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards