twoheartsinone

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Ulrika Edqvist - 1 mars 2011 09:55

Nyss kommit hem från vårdcentralen. Domen löd: Kraftig bihåleinflammation,början till öroninflammation på höger öra och möjligen början till en lunginflammation.


Så nu får jag faktiskt tycka lite synd om mig själv!


   Här är all medicin jag ska käka/dricka/och spraya i 10 dagar.


Tog allt för en stund sen och jag börjar känna mig lite groggy så nu ska jag passa på att lägga mig & vila medans Lizen vilar.


ojoj vad allt snurrar,känns som en snefylla.


ber om ursäkt i förväg om det skulle bli dålig bloggning ett par dagar. Men doktorn ordinerade mycket vila så ska försöka lyda.


Nej nu ska jag bädda ner mig.


Puss puss

Av Ulrika Edqvist - 1 mars 2011 07:50

God morgon?


Nja inte för min del iaf....


Nu sitter jag & väntar på att vårdcentralen ska ringa upp. Natten har varit hemsk, förutom mina bihålor som redan gör fruktansvärt ont så har jag fåt en extrem smärta i högra örat. Påminner om smärtan jag hade när jag hade öroninflammation. Fast nu är det ett sånt kraftigt tryck, ungefär som att jag har en jävla massa vätska i örat. ajaj


Så hoppas jag kan få en tid snabbt som tusan. För just nu är jag inte långt ifrån att sätta mig i ett hörn & gråta & ropa efter mamma!


Ska göra mig i ordning lite ifall jag får en tid snabbt så jag är så gott som klar när dom ringer.


Men jag hör väl av mig senare efter jag vart på vårdcentralen.


Hoppas ni får en fin tisdag.


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards