twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Fredag kväll och en sjuk sessa

Av Ulrika Edqvist - 17 december 2010 18:46

God kväll.


I skrivande stund ligger mina älsklingar & sussar.


Lizen är inte alls pigg, hon var så ledsen och inget dög för fröken. Så då fick hon ta ett bad,vilket oftast får henne på bra humör:) Skönt att hon fick vara glad en stund,skär så i mamma hjärtat när hon är så ömklig och ledsen.


Efter badet fick hon lite mat och rena kläder. sen gick hon och hämtade napp,snuttefilten och sin Nalle puh för att sedan vilja krypa upp i mammas famn här i soffan.


Så gosigt,man vet att hon är sjuk när hon vill gosa självmant! Det är en annars väldigt aktiv och pigg liten tös vi har som nästan aldrig sitter stilla i famnen mer än två minuter.


Så i en halvtimme låg vi bara och gosade i soffan. Sen gick hon ner och gick till sin pappa ist. Så nu ligger dom i sängen och halvslumrar sött.


Hatar när våran lilla skrutta är sjuk,men nog är det bra mysigt när hon vill krypa upp nära i famnen och mysa  



Så ikväll blir det bara mys,får se om jag får nå mys med min kära fästman eller om våran tös vill ha sin pappa för sig själv hela kvällen. Hon har blivit lite mer pappig nu,förut var det nästan bara mamma som gällde.


Tycker det är så mysigt att se när dom gosar och busar. Då fylls hjärtat av så mycket kärlek:)


   Mina älsklingar på BB. Jag älskar er så mycket<3


Nehepp nu blev det tårar när sambon försökte lägga dottern i hennes säng. Usch inte lätt att vara liten och sjuk:(



Hoppas ni får en fin kväll och att ni klarat er från jobbiga förkylningar.


kram


 
 
Ingen bild

Li

17 december 2010 19:26

Håll koll så hon ej har hjärnskakning eller liknande efter smällen! Ni borde åka in å kolla henne!

Ulrika Edqvist

17 december 2010 20:20

Ja vi håller hjärn koll på sessan nu. men tror inte det är någon fara då hon inte verkar må illa eller beter sig konstigt. feber hade hon ju sen innan smällen. Men märker vi minsta lilla att hon blir sämre så åker vi självklart in med henne. Anser att det är bättre att kolla upp en gång för mycket än för lite.

 
Ingen bild

Chrille

18 december 2010 18:33

Vi älskar dig med

Ulrika Edqvist

18 december 2010 19:50

Tur för mig då;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards