twoheartsinone

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Ulrika Edqvist - 8 december 2010 19:15

Hallå där.


Sorry för dålig uppdatering. Men till mitt försvar så har jag faktiskt försökt publicera två inlägg i dagarna men antingen har datorn hängt sig eller så har bloggplatsen krånglat & inlägget försvunnit precis när man ska till å publicera inlägget.


Vad har hänt sen senast då?


Igår åkte jag in till Göteborg och träffade en kompis för en fika.  Är så mysigt inne i Gbg juletider med alla fina skyltfönster & ljus:)


Vi fikade på ett jätte mysigt fik,kommer dock inte ihåg vad det hette nu. Men dit kommer jag ta med sambon nästa gång vi är in till Gbg.


satt och fikade i ca 2 timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord.


Var skönt att få komma ut lite utan sambo och barn och bara få lite egentid för sig själv:)


Antar att jag behövde ladda upp batterina lite som alla småbarns förälder behöver göra ibland:)


Här hemma har det varit lite grinigt hos fröken,tror det är biverkningarna från sprutan som kommer nu. Hon kändes lite varm så pappa C ska ge henne lite alvedon så kanske hon kan sova gott inatt.


Fy det är så jobbigt att se när ens lilla sessa blir så ledsen utan anledning och verkligen inget duger:(


Får se hur natten blir med fröken,misstänker att det kan bli en tuff natt för skruttan. Usch jag hatar dom där sprutorna då hon alltid blir så dålig av dom. Självklart är det toppen att hon får sina sprutor så hon ska slippa en massa otäcka sjukdomar! Men vore så skönt om hon någon gång slapp få dom jobbiga biverkningarna.


Men som tur är så vet man att det går över och att hon snart är sitt gamla vanliga glada jag igen=)


Nu har C nattat Lizen och jag ska bara mysa ner mig i soffan och kolla bra serier. Blir nog lite glass,amränger och chokladsås sen också. mumms!


Hoppas att ni mår bra och har det bra.


Tänk på att inte stressa upp er nu inför julen,inget blir bättre av att man stressar ihjäl sig har jag kommit på:)


Julen handlar ju faktiskt om att man ska samla ihop sina nära och kära och ha det mysigt:)


Kram

Ullis

Ovido - Quiz & Flashcards