twoheartsinone

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Ulrika Edqvist - 11 december 2010 22:28

God kväll kära läsare.


Har ingen större lust att blogga idag då mitt humör sjönk totalt här ikväll pga flera orsaker.


men därimot kan jag slänga in lite sommar bilder som jag hittade i datorn. Gud så jag längtar till våren/sommaren. Få slippa bölsa på sig massa vinterkläder,visst uppskattar jag vintern och tycker att det är fint. Men nej jag är mer en vår och sommar tjej:)


  

Härliga sommar värme  

 

 

  

På sommarn kan man åka & bada vilket Lizen gillar. Men jag är en riktig badkruka!

 

  

Älskade busunge<3

 

  

Avslutar med en bild ni sett tidigare,men tycker den är så söt. Jag får en saftig yoghurtpuss av sessan.

 


Ibland räcker det med så lite för att man ska bli på bättre humör. Känner mig lite gladare nu när jag tittat igenom lite fina sommar bilder. Hoppas att det kanske värmde även någon annan i denna ruskiga vinterkyla.


Kram/Ullis


Ovido - Quiz & Flashcards