twoheartsinone

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Ulrika Edqvist - 16 december 2010 23:55

 

Sitter och pratar med min fina pingla på Msn.


Gud så jag älskar den tjejen! Vi har vart vänner sen högstadiet och hon är min äldsta vän (nu menar jag inte till ålder,utan åren vi hållit ihop) och jag litar på henne till 110% det kan gå veckor ibland utan att vi pratar. men när vi pratar igen så är det som tiden stått still och vi blir lika flamsiga som alltid:)


  

Kärlek


Ville bara säga att jag älskar dig gumman och tacka för att du är en sån otroligt fin vän!


  

Puss på dig min gumma


När vi blir gamla ska vi bo på ett hem tillsammans & sitta & dricka vin ihop. Och skvallra om alla hemlisar vi har ihop. 


Vi håller ihop i vått & torrt. Det är äkta vänskap det 

Ovido - Quiz & Flashcards