twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Helgen

Av Ulrika Edqvist - 5 december 2010 13:28

Hallå i stugan.


Söndag idag och andra advent. Helgen har gått undan,utan att vi egentligen gjort något speciellt.


Igår färgade jag äntligen håret,blev lite stressigt för när jag hade hårfärg i halva huvudet så ringer Christians kompis Andreas och frågar om han och hans barn får komma förbi en stund. Tydligen hade dom blivit utslängda av frugan då hon skulle ha tjejkväll:)


Visst fick dom det sa vi,så då hade jag en halvtimme på mig att slänga i all färg,städa undan lite,skölja ur hårfärgen,föna håret,byta om och sminka mig.


Men jag hann med allt tills dom kom iaf.


Var första gången jag träffade Andreas och även hans barn Henrik 6år och Hanna 1,5år.


Himla trevliga och ungarna hade jätte kul ihop och busade för fullt.


Ljudnivån var inte att leka med, det var som att Henrik och Lizette tagit uppåt tjack eller nått för dom var helt vilda. Men kul att se att dom funkade så bra ihop.


Så vi sa att vi skulle göra om det så ungarna fick leka fler ggr:)


Nu ska vi strax göra oss i ordning för att gå ut och åka lite pulka med fröken.


Slänger in en bild på Lillhönan från i fredags när hon hittade min halsduk som hon ville prova.  

mammas lilla glafis<3

 

Ha en fin söndag.

 

Kram

 
 
Ingen bild

Chrille

5 december 2010 17:35

där är hon ju, gullhönan

Ulrika Edqvist

5 december 2010 22:13

Ja våran fina lilla sessa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards