twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Nervös skoltjej

Av Ulrika Edqvist - 19 januari 2011 23:43

Hej.


Förlåt för dålig uppdatering, haft fullt upp med att fixa inför skolstarten som är imorgon.


Idag åkte vi in till Göteborg alla tre för att kolla upp vart min skola låg. Jag har noll lokalsinne så jag ville ha lite koll så jag hittar imorgon:)


Tog sin lilla tid innan vi väl hittade rätt området där skolan ligger är väldigt stort och det är många byggnader att välja mellan. Men till slut hittade vi rätt byggnad där skolan låg. Känns skönt att veta så jag slipper virra runt en massa imorgon.


Efter vi kollat upp vart skolan låg så åkte vi in till stan igen och där blev det lite mat. Och sen tog vi bussen hem efter det, var väl hemma runt fyra tiden, då hade vi en väldigt trött liten dam kan jag säga.


Hon lyckades sova en halvtimme på bussen iaf,men annars sov hon ingen middag. Så det var inte direkt några stora protester vid 19.30 ikväll när sambon nattade henne.


Nu ska jag plocka ihop allt så det är lart för imorgon. Vill inte behöva stressa, då blir oftast hela dagen förstörd.


Är faktiskt lite nervös,var ju inte igår direkt man satt i skolbänken!


Uppdaterar nog imorgon efter skolan när jag kommit hem igen. Om jag inte är på tok för trött,klockan ringer nämlingen 05.15


Hoppas allt är fint med er.


Kram

 
 
Ingen bild

Morgan

20 januari 2011 09:55

Lycka till! :)

Ulrika Edqvist

20 januari 2011 19:37

Tack:)

 
Ingen bild

Chrille

20 januari 2011 14:44

Vet att du sitter och har migrän och skriver ned massa grejjer nu i skolan men allt lugnar ned sig sen jag lovar, det blir bättre.

Du är duktig som kämpar på hjärtat. Älskar dig! puss

Ulrika Edqvist

20 januari 2011 19:38

Jo bara all information får smälta in och man får komma in i skolan ordentligt så vänjer man sig nog snabbt:)

Tack älskling & du är duktig som fixar här hemma:) Älskar dig! Puss

 
Marija

Marija

20 januari 2011 15:15

Jag hoppas att allt gick bra idag! Roligt att få börja studera igen!

KRAM

http://www.m3ariia.bloggplatsen.se

Ulrika Edqvist

20 januari 2011 19:36

Jodå allt gick bara bra,vart dock en väldigt lång dag för mig som var uppe vid sex på morgonen & kom hem efter sex på kvällen.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards