twoheartsinone

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Ulrika Edqvist - 27 januari 2011 23:07

Det absolut viktigaste i mitt liv är att mina nära och kära mår bra! Mår inte dom bra så mår inte heller jag bra, så har det alltid varit! Finns det något jag kan göra när en familjemedlem eller en vän mår dåligt så tvekar jag inte en sekund!


Som ikväll när jag fick reda på att våran fina vän Thessan inte mådde bra så tvekade jag inte en sekund att boka biljetter till tåg så hon kunde få komma ifrån lite. 


Så På tisdag kommer min älskade gumma hit & stannar i hela sex dagar:)


Även om det är ca 40 mil emellan oss så kommer vi alltid finnas för dig gumman.


Ska bli så mysigt att ha dig här. Kan vi ha filmkvällar,ta promenader,shoppa lite kanske. men vi måste även plugga lite då vi båda har skolarbete att sköta.


  

Thessan & Lizette sist Thessan var här på besök. Då var inte fröken stor,tiden går så fort!



En liten rättelse skrev igår i bloggen att det var 6år sen Johan dog. Det stämmer inte! Det var 8år sedan. var så trött & slut igår när jag skrev inlägget så vart lite fel.



Hoppas ni mår bra,själv har jag legat dubbelvikt mer eller mindre hela dagen. den tiden i månaden nu. Tycker bara det blir värre & värre för varje dag. Måste nog inse att det är dags att gå till doktorn & få nått mot smärtan. Hatar att gå till doktorn för små saker! Men så här kan jag inte ha det varje gång då står jag inte ut länge till.


Nu blir det nog att gå och lägga sig snart.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards