twoheartsinone

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Snabb leverans

Av Ulrika Edqvist - 26 november 2010 19:29

Igår morse så beställde vi 3par skor från www.skopunkten.se 2par till mig och ett par till Christian.


Och ikväll fick vi sms avi om att dom kommit fram. Himla snabb leverans, sånt gillar vi! Bsetällde i samma veva en Micki minikök till Lizette i julklapp från www.lekmer.se som också kom fram ikväll. Dom hade dessutom sänkt pris på den nu inför jul så den kostade bara 399kr (ord.pris på 629kr) Så gå in och kika om ni vill köpa bra och billiga julklappar som har snabb leverans.


Nej jag får inte betalt för att göra "reklam" för skopunkten eller lekmer. Men jag älskar att få bra tips på bra sidor med snabb leverans. Så tänkte jag vill tipsa er som läser om det  



  

Ett par svarta varmfodrade svarta stövlar.


Hade velat ah ett par snygga kängor,men eftersom jag får sån ledvärk på vintern när det är kallt måste jag ha nått som värmer upp benen ordentligt.


  

Ett par mörkbruna "Uggs" så klart fejk,känner inte för att kasta ut så mycket pengar på skor för ett par äkta Uggs.Dom lägger jag hellre på Lizette eller nått annat roligt:)

 

Himla sköna var dom iaf båda två så jag är nöjd.


Gubben är nöjd med sina vinterkängor också   


Och Lizette kommer garanterat bli nöjd med sitt minikök som hon får i julklapp också. sen ska det köpas lite kläder till fröken så är vi klara med julklapparna till fröken. Hon kommer få så mycket av alla ändå. Så det går knappast någon nöd på henne.


nej nu blir det idol mys med min kära fästman  



Ha en mysig kväll nu.


Kram kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika Edqvist - 20 maj 2011 22:08

Ja nog kan man säga att jag haft bloggtorka! Var ju evigheter sen jag bloggade sist!   Vad har hänt sen sist då? Massa plugg,mys med familjen,en sjuk dotter och efter hon frisknade till kan man säga att den riktiga trotsen kom med råge. Jösses, v...

Av Ulrika Edqvist - 26 april 2011 10:50

Hej. Hoppas allt är bra med er, här är det bara fint. Dock så har jag drabbats av en enorm bloggtorka. Känns som att jag hellre njuter av det fina vädret som vi har nu än att sitta vid datorn.   Kanske slänger in lite bilder senare ikväll,men jag...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 21:27

Vi har haft en fin dag, pappa och hans sambo kom vid tolv snåret och stannade tills efter fyra.  Vi fikade lite och Lizen fick paket ett par sandaler och en lite pall som hon kan stå på inne i badrummet. Efter vi fikat klart så gick vi till lekparken...

Av Ulrika Edqvist - 23 april 2011 10:11

Vi har haft ett par underbara dagar, tänkte bjuda på lite bilder från dom senaste dagarna som gått.   Födelsedagsbarnet öppnar paket på morgonkvisten:)     Bild från förskolan då Lizen blev firad. Älskar att förskolan tar mycket bilder på alla b...

Av Ulrika Edqvist - 21 april 2011 11:50


För idag är det Lizettes2års dag! Grattis våran älskade dotter, du förgyller vårat liv. Och du är så otroligt älskad!     Födelsedags fin tjej redo för förskolan.   Vi funderade först på att ha Lizen hemma idag då det är påsk och hennes fö...

Ovido - Quiz & Flashcards