twoheartsinone

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Ulrika Edqvist - 24 november 2010 23:46

God kväll


Nyduschad och ska strax gå och lägga mig,men tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg först.


Imorgon är det planerat att jag och älsklingen ska gå och äta frukost på cafét efter Lizen blivit lämnad på dagis. Mysigt att vi får lite mer egentid ihop. Efter det går vi och handlar lite,ska köpa en pulka till Lizen om det finns några kvar.

Sen blir det väl hem och städa lite som vanligt. Tycker inte jag gör annat än att plocka undan leksaker & saker som busungen dragit fram. Men det ska tydligen vara så när man har barn har jag hört  


Får se om det blir lite att baka imorgon också. Sen hämta Lizen på dagis & då ska vi inviga pulkan om det nu finns några kvar på Ica vill säga.


Ne nu ska jag torka håret och sen krypa ner hos gubben min som redan sover.


Ska försöka komma ihåg kameran imorgon så vi kan ta lite bilder när vi busar i snön=)


Natti natti




Av Ulrika Edqvist - 24 november 2010 16:59

Onsdag kväll och precis en månad kvar till julafton. Måste säga att jag inte direkt har sån jättestor julkänsla än. Den kommer väl att komma lite smygandes antar jag  


Förra julen var ju Lizette bara ca 8månader,så för henne var det ju inte en sån stor sak det här med julen. Och dessutom så hade hon feber & var dunderförkyld. Så vi firade inte julen så jätte mycket utan hade en lugn och mysig julafton bara vi tre här hemma. På kvällen kom Lizens morfar och hans sambo med lite julklappar och myste.


Så hoppas att vi klarar oss från sjukdommar denna julen så vi kan fira lite mera nu när hon blivit äldre. Ska bli kul att se hur hon reagerar på jultomten   


Ska beställa en utav Lizens julklappar ikväll,blir en leksaksugn/spis med hyllplan till. Har märkt att hon älskar sin kompis Novas leksaksugn & gillar att pyssla med det. Så nu ska hon få eget som hon kan leka med.


Ne nu ska vi snart äta här,slänger in lite bilder från julen förra året.

  


  

En väldigt trött & febrig tös som somnade sittandes i pappas famn.



Här är hon lite piggare efter att ha öppnat julklappar. Inviger sin gåstol från morfar och hans sambo.


ne nu blir det lite mat.


Over and out


Ullis  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards